یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹، ۰۶:۰۳ ب.ظ

دراما کویین

+ ادرارم نارنجی شده 

- توهم زدی بابا ولش کن

فرداش 

درسته که چشمم خوب نمیبینه ، گوشم هم درست نمیشنوه اما حس بویایی من عالیه . ادرارم واضحا بوی خون میده

پاشد نشست . نگران پرسید درد داشتی؟ با لبخند گفتم نه

-RCC نباشه؟! نوبت بگیرم واسه سونو؟

+گفتم بیخیال بابا این همه تشخیص  حالا من که نه ریسک فاکتور دارم نه سنم بالاست 

-خواهر منشیم هماچوری بدون درد داشت واسش سونو نوشتم وقتی ازم پرسید چیز بدی که نیست ؛ با اطمینان گفتم نه خیالت راحت و سال بعد بخاطر RCC  اکسپایر شد.32 سالش بود

+میخندم میگم چه خوب 

-میگه اگه باشه واقعا نمیخوای درمان کنی؟

+یه موهبت الهی نصیبت بشه تو پسش میزنی؟

-پس  من چی؟

+تو چی؟ خیلی واضحه ؛ ادامه میدی تا نوبتت بشه

- خیلی خودخواهی

موافقین ۰ مخالفین ۳ ۹۹/۰۹/۲۱
مهربان

نظرات (۸)

۲۱ آذر ۹۹ ، ۱۸:۵۰ معلوم الحال

ایشالا که داستانه

پاسخ:
ایشالا

فکر کنم کم ترین عکس العمل بدون تشخیص یهویی گذاشتن در جواب اعلام حال دوم،یه آزمایش بده هست...

تجربه ثابت کرده وقتی یکی نگران میشه،از خودم بی خیالی بیشتری نشون بدم،ناراحت و نگران تر میشه!...دو سه بار در شرایط مشابه با تاکید به موهبت بودن مشابه تشخیص نامبرده،کار به گریه و یکی دو بارم به ناسزا کشید:-/دراما کویین ندید که به بنده خدا میگید دراما کویین!

با آرزوی رنگ نچرال و سلامت و اینا!

پاسخ:
طبق الگوریتم درمانی من باید ولش کنی تا خودش خوب بشه

منم همون که معلوم الحال گفت. 

ولی لطفاً هیچوقت به بیماری نگو موهبت الهی. 

پاسخ:
خدا که چیز بد نمیده

شرمنده دوباره مزاحم شدم،ولی الان باز دقت نمودم،درسته که شاید درکل موضوع نگران کننده‌ای بوده واسه دوستان ولی نکته مثبت ماجرا!،در شخصی که بوی خون از ادرار رو تشخیص میده اثری از کِرونا وایروس! دیده نمیشه به احتمال خیلی زیاد!

پاسخ:
نکته ی ظریفی بود
۲۲ آذر ۹۹ ، ۱۳:۳۵ ربولی حسن کور

سلام

جواب سونو چی بود؟ 

پاسخ:
سلام 
سونو مال زناس.من با این هیبتم برم سونو؟ 
احتمالا رابدومیولیز بود خودش خوب شد

بیماری موهبت الهی نیست، خدا هم چیز بد نمیده ولی ممکنه از اون بیماری یه تجربه ی قشنگ عایدت بشه، اون تجربه ی بعد از بیماری بشه موهبت ولی آخه چرا باید آرزوی RCC کنی‌؟! کلیه هات دلگیر میشن ازت. من بعد از مریضی بابام یاد گرفتم چقدر خوشبختم و همیشه بوده بودم(!) بابام بعد از بیماریش یاد گرفت زندگی رو سخت نگیره. خیلیا بعد از سرطانشون یاد گرفتن یه روز هم ارزش زندگی کردن داره. ای کاش قدر خودت رو بدونی. 

همین شخصی که گفته هاش رو با (-) مشخص کردی، حالا هر کی که هست، خودش یه موهبته و اگه آدمی اینقدر نگرانت میشه و خداخافظی کردن ازت براش سخته یعنی زندگیت ارزش زندگی کردن داره. 

امیدوارم مودت رو به خوبی بره و اگه یه روز شنیدی که قرار ۱۰۰ سال عمر کنی بخندی بگی چه خوب. 

پاسخ:
الان کلیه هام دارن میگن ما رو دور ننداز ، ما اونقدرام بدرد نخور نیستیم

خوبی دکتر 

کاش وبلاگ بودی

پاسخ:
شکر خدا

مهربان حالا یه چند سال بیشتر بد بگذرون...

:(

پاسخ:
فعلا که میگذرونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">