یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

شنبه, ۱۹ فروردين ۱۴۰۲، ۰۱:۲۲ ق.ظ

تو خوشبختی همین بسه برای من

تو بی من بهتری؟

امیدوارم باشی .

چرا تو عکس آخرت لبخند نمیزنی ؟ رنگت پریده 

می‌دونی بزرگوار ... دلم برات تنگ شده

توی خیالاتم همیشه اینو دارم که یه جایی اون بیرون تو داری زندگی می‌کنی و حال دلت خوبه

من فقط میخام تو خوب باشی

نمیدونم تو حالت چطوره ؟ داری زندگیت رو کجا میسازی 

تنها یا با کسی

حس من به تو مثل عشق یه پسر نوجوون به یه ستاره ی سینماس

اما در بهترین حالت تو فقط می‌دونی من وجود دارم، مثل اونایی که تو آمریکا زندگی میکنن و میدونن تو خاورمیانه جنگه

.

عمرت دراز مثل فاصله مون

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۱۹
مهربان

نظرات (۳)

چقدر سخته..

منم اگه تا دو ماه دیگه هیچ کاری نکنم(به اصطلاح نخی ندم) همچی از دسترسم خارج میشه و میشم مثل خاورمیانه واسه یه آمریکایی.

پاسخ:
یه ماهش گذشت . چه کردی؟

کاش منم فالو داشتمش

هیچ

فقط نگاه و چند تا کلمه روزمره:))

تا ماه بعد هم همینه..

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">