یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

يكشنبه, ۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۲۸ ب.ظ

اگه هنوز تو خلوتت یادی ازم نمیکنی

 

این وضعیت اخیر کشور هم اوضاعیه

یه مدت مد شده بود کنار خیابون هم دیگه رو بغل میکردن

دروغ چرا ... به این فکر کردم که کاش میشد با ماسک و عینک آفتابی بیام نزدیک محل کارت و یه مقوا بذارم جلوم و بنویسم اگه از اوضاع فعلی ناراحتی منو بغل کن به امید اینکه شاید فرجی شد و هیییی

یه سری استوری میذاشتن من زنم به دیدن موهای من عادت کن . بدون حجاب!

محبوب من از استوریت اسکرین شات گرفتم چون واقعا زیبا بودی اگه روم میشد پرینت می‌گرفتم و میزدم به دیوار اتاقم

نمیدونم حالت چطوره ولی اگه از حال من بپرسی باید بگم اینی که الان هستم با خوب خیلی فاصله داره

درسته که تو حتی اسم منم یادت نمیاد اما کاش بدونی بر دو جهان نمیدهم یک سر تار موی تو

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۰۶
مهربان

نظرات (۵)

سلام. 

به حال اون دختر غبطه می خورم که یه نفر رو داره اینجوری عاشقشه حتی خودشم نمی دونه. 

پاسخ:
سلام
چه فایده ای برای اون داره؟
شاید اونم یکی رو دوست داره که دوسش نداره

لبخند غمگین :-)

پاسخ:
لبخند غمگین ۲
۰۷ آذر ۰۱ ، ۱۷:۲۶ معلوم الحال

سیگار داری؟

پاسخ:
شبیه آخرین سیگار قبل از ترک دلچسبی
تو را میخواهمت اما
گذشتن از تو الزامیست

هعیی مهربان

چرا دنیا اینجوریه آخه

پاسخ:
چنین است رسم سرای درشت

واقعا اینکه اینهمه سال پای حرف و تصمیمت موندی و پا پیش نزاشتی خیلیه. من بودم خیلی زودتر از اینها میزدم زیر میز و میرفتم جلو همه چیو میگفتم 

پاسخ:
بعضی چیزا از دور قشنگ ترن وقتی میری نزدیک و میبینی سراب بوده ، کاخ آرزوهات خراب میشه
پس
مزن تیر خطا ، آرام بنشین و مگیر از خود
تماشای غزالی را که از دست تو خواهد رفت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">