یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

سه شنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۰۲ ق.ظ

کسی مثل تو نبود ، کسی مثل تو نشد

معروف شده میگن یه زن می‌تونه تنها ارتش تو باشه و من به داستان دکتر قره حسنلو و شهادت همسرش فکر میکنم

به اونایی فکر میکنم که به تجربه نشون دادن فقط لب و دهن هستن . تو جمع که میشینن چنان از رشادت هاشون میگن که کاسترو باید یه لنگ بندازه جلوشون و تعظیم کنه . به پای عمل که میرسه میگه آره من سهمم رو انجام دادم

یه دوستی می‌گفت اگه بخوام زن بگیرم . مهریه نمیدم حق طلاق هم نمیدم. فقط حق کار و حق تحصیل

خونه و وسایل هم باید از خودش داشته باشه

گفت من توی بدترین روزهام تنها بودم . روزایی که بی پول بودم کسی منو نمیدید ، وقتی خواستمش منو رها کرد و وقتی برگشت دیگه نخواستمش

من همه چیزم رو تنها ساختم ، دودستی تقدیم کسی نمیکنم

بد نمی‌گفت

زندگی های ما همه معامله شده ، حتی دوست داشتن هامون هم با چرتکه انداختنه

چرا راه دور بریم ؟ خود من ، دوست داشته شدن رو باور نمیکنم 

نه اینکه دوست داشتنی نباشم (که نیستم ) اگه پزشک نبودم اگه پول و اعتبار و کارم رو نداشتم ازم هیچی نمیموند .

عنوان یه آهنگ قدیمی معین 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۱۳
مهربان

نظرات (۶)

تو مهربان جان مایی💜

پاسخ:
محبت دارین
۱۳ دی ۰۱ ، ۱۹:۲۲ ربولی حسن کور

سلام

ما هم مثل بقیه حیوانات سر جفت با هم میجنگیم

فقط نه با زور بازو

پاسخ:
سلام 
آره واقعا همینطوره . قدرت نمایی های ما دیگه زور بازو نیست . پول و جایگاه اجتماعی ه

حق طلاق  به خودی خود بی معنی وکالت طلاق مهمه...

 

با کلیات حرف دوستتون موافقم اما با جزئیات نه ( البته موافقت من مهم هم نیست.)

پزشکی تنها چیزی که برای من داشت احترام بوده که اون احترام ها هم فقط به خاطر لفظ پزشکه و نه انسان بودنم و این منو اذیت میکنه...

پاسخ:
آره حق وکالت در طلاق منظوره
اون دوستم به جماعت نسوان خیلی بدبینه و البته منم تا حدی شبیه اون
پزشکی از من خیلی چیزا گرفت اما در برابر خیلی چیز ها هم داد

سوال برام پیش اومده که "آسمون چندم سوراخ شده دوست تون ازش افتاده؟! "

:)))

پاسخ:
تازه می‌گفت چند نفر هم بودن که شرایط منو قبول کردن اما من نخواستمشون
بگذریم که خیلی خود شیفته س و کم دروغ نمیگه
خودش رو همیشه Alfa male میدونه

یعنی من برا پزشکااا میمیرم همیشه عاشق شوهر پزشک بودم اما این دوستتو که میبینم یعنی فکر کنم باید با خر ازدواج کنه  چون کدوم دختر خوشگل تحصیلکرده که شاغل حاضره با چنین افعی کنار بیاد.اگر هم کسی کنار اومد بدون دختره هم ی تخته کم داشته هم ی جا ی گندی زده

پاسخ:
والا نظرات متفاوتن
جدای از اینکه شخصیت بسیار خودشیفته ای داره اما باز هم ما از شرایط زندگی دیگران باخبر نیستیم

حالا مهریه و ... رو میشه فهمید که به نیت گرفتن دارایی های دوستتون باشه، حق طلاق چی میگه این وسط؟ زندگی و آزادی زن هم مایملکشه و براش تلاش کرده که نمیخواد دودستی تقدیم کسی کنه؟

 

راستش موضع آقایون رو نمی فهمم وقتی گله مند هستند از اینکه چرا تو ازدواج انقدر توجه میشه به پول و موقعیت کاریشون و گناه این رو میندازن گردن زن؟ چون به عنوان زن هم میشه گله مند بود چرا آقایون هم انقدر توجه دارن به زیبایی و جوونی و ... زن. یعنی فی سبیل الله که زنی رو برای ازدواج انتخاب نمی کنید؟ لابد چیزی درش دیدی. میخوام بگم اگه کلا با دید معامله به رابطه نگاه کنی، نباید فراموش کنی معامله دو سر داره. پس الکی تو نقش آدم قربانی فرو نرو.(توی نوعی البته)  یه سر این معامله تویی. 

و بله من هم فکر می کنم همه‌ی ما به نوعی دائم در حال معامله ایم، منتها یه افراد معاملات منصفانه ای تری رو شکل می دند یه عده نه. 

 

راجع به خط آخر هم باز من نمی دونم چرا باید به شغل و اعتبار به عنوان چیزی جدا از خودمون فکر کنیم. میخوام بگم پزشک بودن هم بخشی از توعه. پول و اعتبارت هم. اینا هم بخشی از تو رو میسازن. البته منم فکر می کنم اگه تمام ما خلاصه شده باشه تو حرفه و شغلمون غم انگیزه، اینکه "فقط" به خاطر اینها خواسته بشیم. اما اگه بخشی از خواستنی بودنمون به خاطر موقعیت هامون باشه به نظر من واقعیتیه که همیشه‌ وجود داشته.

پاسخ:
در مورد حق طلاق می‌گفت خانوم ها به خاطر نداشتن ثبات خلقی ناشی از تغییرات هورمونی تصمیم هاشون بر پایه ی عقل نیست . یه هفته پریوده و اعصاب نداره، یه هفته قبلش پی ام اسه. وسط سیکل مهربونه و الی آخر
در مورد زیبایی باید بگم سرمایه ی رو به زوال خانوم ها ظاهرشونه و با بالا رفتن سن به هر ریسمانی چنگ میزنن که حفظش کنن
. در مورد اواخر کامنتتون : من همون آدم ده سال پیش هستم اما توجه و نظر اطرافیان نسبت بهم عوض شده و این باعث میشه دوستشون نداشته باشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">