یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۹، ۰۸:۱۸ ق.ظ

مهربان هستم یه پایگاه داده

علی از من 3 سال بزرگ تره با سواد پر انرژی خیلی مودب و اجتماعی.

حیف فقط یه روز باهاش شیفت بودم توی یه درمانگاه جدید ، خیلی خلوت و تقریبا دوست نداشتنی

عکس کوچولوش رو بهم نشون داد پنج سالش بود و شرور به نظر میرسیدگفتم چه خوشگله گفت به مامانش رفته

هرچند خود علی هم چهره ی گشاده و خوبی داشت اما بیچاره موهاش کم پشت شده. کارشناسیش رو پرستاری خونده بود الانم ترم آخر ارشد ژنتیک 

زیست میخوند واسه کنکور سراسری ....با هدف دندونپزشکی

گذاشتم  حرف بزنه 

رسید به اونجایی که یک ساله خانومش سر ناسازگاری گذاشته و با چیزایی که تعریف کرد یه پیش داوری هایی کردم اما به صورت نظر شخصی واسه خودم نگهش داشتم

به من ربطی نداره . تجربه ی اون به درد من نمیخوره و تجربه ی من به درد اون

با احترام ازش حرف میزد و ( اون خانوم ) خطابش میکرد . واسه حضانت فرزند قراره دادگاه تصمیم بگیره

400 سکه!

140 تا سکه رو دادگاه به عنوان استطاعت در نظر گرفته واسش به صورت یه نیم سکه هر ماه

طلاق به درخواست همسرش بوده اما علی گفته مهریه رو هم پرداخت میکنم

گفت نمیشه که به زور کسی رو نگه داشت

حرف کثیفیه اما فکر  میکنم کاش یکی هم پیدا میشد تا 23 سال اینده ماهی 6میلیون به حسابم میریخت

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۱
مهربان

نظرات (۷)

۰۱ دی ۹۹ ، ۱۰:۳۰ معلوم الحال

طلاق چقدر زیاد شده! چی میشه که آدما به این نقطه میرسن؟ سخت گیری بیش از حد یا احترام زیادی؟ :/

پاسخ:
بین همکارا زیاد میبینم
علت طلاق شاید اینه که به سختی رضایت نمیدن و زندگی مشترک اشتباه رو تموم میکنن

پایگاه داده رو خوب اومدی! :-))))

این اطلاعات به دردت هم میخورن؟

پاسخ:
نه
من فقط یه گوشِ مفتم
۰۱ دی ۹۹ ، ۱۶:۵۵ معلوم الحال

اگه اشتباه بوده چرا شروعش کردن؟ بعد از اونهمه با هم بودن نفهمیدن؟ :-/ 

پاسخ:
چون دیکته ی نانوشته غلط نداره
اگه میخوای هرگز اشتباه نکنی هیچ کاری رو هم نباید شروع کنی
۰۲ دی ۹۹ ، ۱۸:۲۰ ربولی حسن کور

سلام

البته معلوم نیست مبلغش تا بیست و سه سال دیگه همون شش میلیون باشه

پاسخ:
سلام 
انصافا هوشمندانه س . قدیم پول رو مهریه تعیین میکردن .اما چی بهتر از سکه هم سریع نقد میشه هم از نرخ تورم جلوتره
بعضی جاها اجاره خونه رو هم بصورت ربع سکه تعیین میکنن

راستش منم دلم خواست :))))

چی میشد مچاین پول به حساب منم میومد؟! اگر با یه صفر دیگه جلوی عدد بود که عااالی تر :)) 

پاسخ:
وای فک کن 60 تومن ماهانه بی دردسر
یه خونه ی خوب ؛ لوازم خانگی خوب ؛ سفر خوب ؛ تفریح

بیشتر طلاقا الان خیانت هست وپول پرستی

پاسخ:
واقعا نمیدونم . 

ما با دوستان میشستیم سناریو میچیندیم که با مهریه چه کنیم :| ازدواج با هدف مهریه درواقع طلاق دری بود به سمت خوشبختی... 

پاسخ:
این تصور رو خیلیا پیش خودشون میکنن و افراد فرصت طلب  زیادی هم از این راه پولدار شدن
مشابه این تصور توی پادکست خانه ی سنایی، احسان عبدی پور تعریف میکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">