یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۴۸ ب.ظ

دنیای قشنگ نو

من نه افسرده م نه بدبین 

واقعیت هایی بصورت واضح میبینم که گاهی تو چشمات رو به روی اونها می‌بندی فانتزی هایی تصور میکنی که هیچوقت راهی به این دنیا نداشتن . 

توی ذهنت با آدمایی بحث میکنی ، کتکشون میزنی یا حتی باهاشون سانفرانسیسکو میری که بیش از پنج ثانیه مکالمه نداشتین یا بخاطر یه بوق ممتد از دستشون عصبانی شدی و فقط عصبانی شدی نتونستی واکنش عملی انجام بدی 

واسه برادرت تولد پرفکت و رویایی گرفتی . پنجاه و یک عکس از شرح ماوقع توی اینستاگرام گذاشتی در حالی که شبش رو با چشم گریون خوابیدی 

فکر میکنی چندتا دوست واقعی داری؟ اونی که میگفتی بهترین دوستته ، همسایه ش بخاطر بوی تعفن جسد دار زده شو توی حموم پیدا کرد بعد از چند روز ... نه تو تنهایی 

اونقدری که می‌نویسی خوب ، خواستنی یا صادق نیستی اونقدری که تصور میکنی زیبا نیستی اپلیکشن های خوبی داری و حتی بیش از اونچه که باید واسه ویرایش عکسهات زمان صرف میکنی 

کدوم نیمه ی لیوان رو میخوای ؟ واقعیت های دردناک یا دروغ های زیبا؟

.

.

.

.

© عنوان مطلبم کتابی از آلدوس هاکسلی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۵
مهربان

نظرات (۸)

با کل پستت موافقم به جز اینکه تو واقع گرای بدبینی هستی. 

پاسخ:
مکالمه هام با چند نفره و متاسفانه واقعی
تو به قسمت‌های خوبش فکر کن
۱۶ دی ۹۹ ، ۱۰:۳۶ معلوم الحال

فکر میکنم اکثرا از اون واقعیت های دردناک مطلع هستند اما دوست دارن خودشون و بقیه رو با دروغ های زیبا گول بزنن. دوست دارن تظاهر کنن شادن، خندانن، مهربونن و توی دورهمی هایی که میرن حساااااااااابی بهشون خوش میگذره. به همین خاطره که بیشتر وقتشون صرف ادیت عکس و امثالهم میشه.

پاسخ:
دقیقا تظاهر کاریه که ما میکنیم
تو ترافیک شمال میمونن ویلای اجاره ای رو با مکافات میگیرن هرچی تو یخچال دارن و ندارن میچینن رو میز بطری‌های فلانشون رو هم آب پر میکنن که عکسشو بذارن اینستا و  بگن به ما خیییییلی خوش گذشته ما خیلی پولداریم ، پشتش چقدر قهر و دعوا بوده خدا میدونه
۱۶ دی ۹۹ ، ۱۰:۵۲ ربولی حسن کور

سلام

عمرمون داره همین طور میگذره

و این با خود ماست که ازش لذت ببریم یا نه؟

مبادا یه روزی به خودمون بیائیم و ببینیم عمرمون درحال اتمامه و خرابش کردیم

دست کم اونجاهائی که از دستمون برمیادو خراب نکنیم

پاسخ:
سلام دکتر . هدف هامون رو فراموش کردیم سفر میریم که عکس بگیریم
یادمون می‌ره که اصل « خوشحال بودن و لذت بردنه» نه شوعاف

ما دیر آمدیم یا زود؟ هر چه که بود به موقع نیامدیم...

 

نمیدونم قبلا هم این اوضاع بود و ما سرمون تو برف بود یا این اتفاقات جدیدن 

پاسخ:
چون از باطن زندگیمون راضی نیستیم هدفمون رو تفاخر به چیزی که نیستیم می‌ذاریم 

بهتون پیشنهاد میکنم انیمیشن soul رو‌ببینید. 

پاسخ:
چندتا انیمیشن در دستور کار دارم اما اینم چشم ممنون

منم مثل شما در بین دوستام هستم...  بدبین ومنفی گرا و...

 چون هروقت میگم وضع جامعه اینه اینجور خرابه میگن تو بدیبینی سیاه نمایی میکنی والخ 

ولی من میگم این واقعیت جامعه اس ک میگم  وشما مثبت نگرکاذب!

 

fببخشید یک سوال

منم در مهین بلاگ بودم وچندماهی هست نرفتم سراغ وبلاگم مگر چه اتفاقی افتاده؟ مطالب پریدن؟ شما اومدی اینجا؟

 

پاسخ:
من منطقی ام و واقعیت های تلخ رو میبینم بعضیا نمیخوان بپذیرن
میهن بلاگ زمزمه ی تعطیل شدن داره . منم رهاش کردم

"" ما تا مغز استخوان یا تا همان اعماق وجودمان هم متظاهریم"" 

دنیای قشنگ نو رو خوندید؟ من فقط یه ریویو ازش خوندم

 اون شربت سومایی که مخدره رو منممم میخواامم :))

همونطور که حافظ میفرمایند:ساقیا جامی به من ده تا بیاسایم دمی... 

پاسخ:
وسطاشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">