یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۹، ۰۸:۳۵ ق.ظ

سهم من از بودن تو یه خاطره س همین و بس

همیشه فیلم ها و داستان های تلخ رو نسبت به ماجراهای پایان خوش ترجیح میدادم در واقع برام بیشتر ملموسه

از خاطرات روزهای کوهنوردی وقتی ساعت های طولانی توی کویر یا کوه بدون آب گیر میوفتادیم ، مسیرهای سخت و دیواره رو با اشک و اه و گریه طی میکردیم وقتی تا کمر تو برف بودیم وقتی حس میکردیم گم شدیم یا اون شبایی که از سرما تا صبح تو پناهگاه یا شکاف سنگ ها سگ لرز زدیم ، وقتی شب دچار ارتفاع زدگی شدم همه ی اونا از برنامه های طبیعت گردی و جنگل و خانوادگی واسم لذت بخش تر بود

توی شرایط سخت کمتر احساس تنهایی میکردم . سختی واسم حس زنده بودن داشت .توی فیلم پلتفرم یه جای هست که تریماگاسی به گورنگ میگه تو از اونایی هستی که اگه توی طبقات بالا (رفاه کامل) باشی خودتو پرت میکنی پایین

من همونی ام که تو شرایط سخت زنده میمونم ، درد بهم یاداوری میکنه که هنوز زنده ام تلاش برای زندگی و تنازع بقا بهم انگیزه میده اگه بیکار باشم عصبی و سویسیدال میشم 

.

# علامت سوال . شادمهر

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۹/۱۰/۲۴
مهربان

نظرات (۷)

شما شکست عشقی خوردین؟؟

احساس می کنم یا شکست عشقی خوردین یا یه اتفاقی باعث شده که از دخترها به شدت بدتون بیاد و بهشون بدبین باشید.

دیگه من خیلی وقت بود این حرف تو گلوم گیر کرده بود گفتم بهتون بگم. توروخدا دعوام نکنید و عصبانی نشید!!!

پاسخ:
به عنوان یه پست با شرح و بسط توضیح میدم

مرسی خیلی خوب میشه:)

فقط امیدوارم "بذار یه چیزی گفته باشم ایشون بره پیِ کارش" نباشه:دی

پاسخ:
ضررورتی نداشت

جواباتون خیلی قشنگه:)))

یعنی دو ساعت باید بشینم برای خودم صغری کبری بچینم که الان این قسمت از جواب شما برای کدوم قسمت کامنت بوده.

چی ضرورتی نداشت؟

پاسخ:
ضرورتی نداره بخوام بپیچونمتون . فوقش میگفتم شخصیه و جواب نمیدادم

مهربان برعکس تو من میتونم عملاً و ایضا فکراً هیچ کار خاصی نکنم و اصلا هم این حس بهم دست نده که به هرزه بی می و معشوق عمر میگذرد... 

:/

واقعا بطالتم بس... 

پاسخ:
خب من از لحظه ای که بیدار میشم یه کاری میکنم

سلام وقت بخیر

عذر میخوام بنده دنبال یسری اطلاعاتم واسه ادامه تحصیل پزشکی در خارج از ایران

یعنی بعد از پایان دوره عمومی،بزای ادامه مهاجرت کنم

ولی هیچجا کسیو پیدا نمیکنم که راهنماییم کنه

ممنون میشم اگه اطلاعاتی دارین رو بهم بدین

هر کشوری هم نه،کشور و دانشگاهای درست و درمون

و اینکه ایا بین سه رشته دارو ،دندون و پزشکی، احتمال پذیرش و راحتی مهاجرت فرق داره

ممنونم🌹

پاسخ:
سلام
حقیقتش من اطلاعات کافی واسه مشاوره ندارم . در مورد کشور های درست حسابی که هیچی نمیدونم

الان یه جواب بله یا خیر می دادین من جواب سوالمو گرفته بودم:/ حالا فوقش یکمی هم توضیح می دادین.

این با شرح و بسط باعث شد طول بکشه. منم درس و مشق دارم هرروز میام اینجا منتظر میشینم که شما کی قراره پست بذارید.

 

من که از کنج عافیتم داوطلبانه در نمیام!

اگه به اجبار قرار بگیرمم حس بدبختی بهم دست میده اما بعد از نجاتش قطعا حالم بهتر از روزهای خنثی م هست  

پاسخ:
تغییر عموما ترسناکه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">