یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۰، ۱۱:۴۹ ب.ظ

دنیا رو با چشم تو میبینم

اینقدر محلول به سرت میزنی قرص تقویت مو و مزوتراپی میری بازم موهات کم پشته؟

اینقدر روانکاوی و روانپزشک و چند قلم دارو بازم شبیه خل وضع هایی؟

همش رژیم و ورزش بازم هیکلت اینه؟

اینقدر کلاس و کتاب و معلم رتبه کنکورت این شد؟

ما هم هر کدوم واسه کوچکترین داشته هامون تلاش کردیم همون اردکی که روی آب آروم به نظر میاد اما زیر آب در حالا تقلا واسه سکونه

اگر کمکی نمی‌کنیم نمک بر زخم دیگران نباشیم

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۳۱
مهربان

نظرات (۹)

به اینجور آدمای بی ادب و همچنین فضول باید جواب کوبنده داد بدون ملاحظه.. من جواب میدم و پشیمونم نیستم، الانم بخاطر چندنفری که درگذشته جوابشونو ندادم ازدست خودم ناراحتم

از این به بعدم جواب میدم خوبم جواب میدم 

یکی منو بگیره اعصابم بهم ریخت :)))

پاسخ:
آروم باش دختره
اگه میخای از زندگیت حذفشون کنی خوبه اما میشه صبوری به خرج داد و بذاری یه گوشه از حسادت بمیرن

سلام پیام خصوص هم دادم بهتون لطفا راجب دوقطبی و هوششون هم بگین.ممنون

پاسخ:
سلام
دو قطبی یه اختلال خلقی محسوب میشه انواع زیادی هم داره اگه اشتباه نکنم 6 تایپ
از نظر شدت مانیا و دپرشن توالی تغییر وضعیت و طول هر دوره ....
تصمیمات ناگهانی ، اراده ی عجیب (فعالیت های معطوف به هدف) ، جزایر هوشی 

من همونم که با کلی کلاس و بی خوابی تو کنکور تجربی هیچی نشدم و ده ساله دارم ظربه روحیشو تحمل میکنم و به زودی هم خودکشی میکنم 

پاسخ:
هر تغییری باید با هدف انجام بشه و خب به نظرتون خودکشی چیزی رو بهتر میکنه؟

خب میخوان بگن ،خوشبحال ما که زحمت انجام اینکار ها رو به خودمون ندادیم و باز ازت بهتریم.

پاسخ:
اره یه همچین چیزی

سلام خواهش میکنم راجب دوقطبی تجربیاتتون نظراتتون نوع نگاهتون رو بنویسین بی صبرانه منتظرم

پاسخ:
سلام
تجربه ی خاصی ندارم
درمان بیماری های روانپزشکی از سواد و تجربه ی من خارجه

من ب ی پسر گفتم دوست دارم .به عنوان ی پسر اگه ی دختر بهت ابراز علاقه کنه حست چجوره خوشحال میشی یا متنفر

پاسخ:
بستگی به ادمش داره 
اون کی باشه
رابطه مون چجوری باشه

جناب دکتر راجب درمانشون نه ،سبک زندگی کردنشون  به غیر چیزایی که تو گوگل پره راجب هوششون هم بیشتر توضیح برام بدین .مرسی جوابمو دادین کمک بزرگی بود

پاسخ:
سبک زندگی کردنشون جالب نیست . 
چون تکانشی هستن تصمیم های ناگهانی میگیرن مستعد مصرف مواد و ازدواج های ناموفق هستن
یکی از استادامون میگفت اگه ازدواج نکنن بهتره
نمیدونم چرا اما چندتا دوست بای پولار داشتم که اینا در یاد گیری زبان خیلی خوب بودن
یکی دیگه شون ریاضیش خیلی خوب بود

من این حرفارو از کسایی شنیدم در موقعیتی که فکر میکردن دلداری محسوب میشه! اینجوری که خب اینهمه حرص زدی دویدی به اون قله نرسیدی چیزی شد؟این دفه هم ریلکس کن چون تا خدا نخواد نمیشه!

مهربان چقدر بد بود که نتونستم بهشون بگم خواست خدا برام مهم نیست :/

چون بعدش اینو میشنیدم: خدایا حق من این بچه نبود!

اگر امکانش بود ترجیح میدادم هیچکسی از هیچکدوم کارایی که میکنم اگاه نباشه... 

اینم بگم یکم حسادت میکنم به کساییکه سرسختتر از منن... کم بوده وقتایی که همه خودم رو برای چیزی گذاشته باشم :/

پاسخ:
به نظر من قصد تحقیر و توهین پشتشه . بعضیا چیزایی داشتن که ما هرچی تلاش میکنیم بهش نمیرسیم
در حالی که اونا از اول باهاش متولد شدن . بدون هیچ تلاشی از اول داشتنش

اقای دکتر من خودم بایپولارم دخترم و ۱۹ سالمه قراره پشت کنکوری ۱۴۰۱ باشم وقتهایی که روحیم خرابه نمیتونم درس بخونم اصلا دلم به درس خوندن نمیره برام خیلی سخته تو تمام مدت یه کاره ثابت انجام بدم کنترلش سخته خیلی از طرفی هم همه ی تلاش نکردنمو میندازم گردنش.و حس میکنم یه سنگ بزرگ بوده که افتاده جلو راهگ و ۴ سالی هست که درست نمیشه .حس میکنم تو یادگیری و تمرکزمم تاثیر داره و خیلی کمشون میکنه. تونستین کمکم کنید مرسی ازتون

پاسخ:
درمان اختلال بایپولار یه پروسه ی زمانبر ترکیب روانپزشکی و روانشناسیه
ان شا الله که موفق و پیروز باشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">