یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۵۴ ب.ظ

مرده آن است که نامش به نکویی نبرند

یکی از پرسنل حراست منو کشید یه گوشه

-آقای دکتر وقتی یکی مرگ مغزی میشه روح از بدنش خارج میشه؟

گفتم واسه سوالت جواب مشخصی ندارم یه خورده توضیح میدم 

ببین اون فرد مغزش دیگه کار نمیکنه اون چین و چروکهای روی مغز رو دیدی؟ اونا رو دیگه نداره مغزش دیگه سلولی نداره مثل ماست یکدست و شل میشه.اعضای دیگه بدنش شاید واسه افراد دیگه قابل استفاده باشه

-آیا قابل برگشت هست؟ با علم امروز نه. 

-بعدا چی؟ اگه یه روزی بشه مغز کامل رو توی آزمایشگاه شبیه سازی کرد و بهش پیوند بزنی شاید

کسی که مرگ مغزیه با دستگاه زنده س

-خب اگه تا چندسال نگهش دارن چی؟

گفتم فرض کن توی یخچالت یه میوه ی فاسد باشه بعد یکی دوهفته همه ی محتویات یخچال از بین میرن

-از نظر پزشکی روح وجود داره؟

به نظر من نه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۴
مهربان

نظرات (۴)

دکتر سلام

من قبلا هم میخوندمتون

قضیه رزیدنتی چیشد؟کنسله دیگه؟

پاسخ:
سلام
اره فعلا کنسله 
مگه اینکه معجزه ای بشه

توصیه میکنم شما رو به مشاهده برنامه زندگی پس از زندگی:) 

 

یه برنامه ای هست از توی تلویبیون میتونی ببینی تو نت سرچ کنی میاد به اسم زندگی پس از زندگی. گفتم شاید برات جالب باشه تجربه نزدیک به مرگ افرادی هست که به هر علتی مثل کما و ... تا حدودی مرگ رو تجربه کردن 

پاسخ:
به نظرم بیشتر واسه دیده شدنه و جلب توجه

اینکه اینجارو تحمل کنیم برای یه آرمانشهر و زندگی جاوید بعد از مرگ ساده لوحانه بنظر میاد اما قدرتی که به ادم میده برای موندن زجر کشیدن و ساختن تا به اینجای کار که جواب داده!

سوال کننده احتمالا تحت تاثیر برنامه شبکه 4 بوده(تجربه گرای مرگ که میان و از چیزاییکه اونطرفه میگن)

قراره همچی تموم شه وقتی مردیم؟!

یا روحمون میره مرحله بعدی؟!

شاید بهتر باشه تا زنده هستیم دنبال جواب برای مسئله هایی باشیم که حل کردنی باشن 

پاسخ:
مرحله ی بعدی؟
گاهی شک میکنم که ایا مرحله ی بعدی هم هست یا فقط خودمون رو دلداری میدیم که ناکامی ها و تلاش هامون پاداش خواهد داشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">