یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۴ ب.ظ

چرا گمگینی؟

مسائل ساده میتونن من رو غمگین کنن
پیرمرد 83 ساله بچه دار شد
همسرش یه خانوم ۳۰ ساله س که مشکل حرکتی داره
اینو روزنامه نوشته که به قدرت مردانگی و فرزند آوری پیرمرده استناد کنه؟
جدای از شوخی های مستهجنی که در مورد این مسئله میشه
من به اون خانوم فکر میکنم 
اینکه مگه تقصیر خودش بوده که مشکل حرکتی داره اصلا مشکل داره آیا واقعا انتخابش این بوده که با یه پیرمرد ازدواج کنه؟ حتی ازش بچه دار هم بشه
اصلا واقعا می‌خواسته ازدواج کنه؟
اون بچه چی
وقتی مدرسه بره باباش زنده س؟
اگه شوخی هایی که در موردش میکنن به گوشش برسه ، خورد نمیشه؟
خرج زندگیشون رو کی میده؟
هردو کلی بیماری دارن ، بدون شغل و مستمری
یه پاراگراف ساده گوشه ی روزنامه که خیلی ها رو به وجد میاره باعث میشه من مدت طولانی غمگین بشم به همین سادگی

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۴
مهربان

نظرات (۱۳)

گمگینی فلسفیت کی خوب میشه؟ :-/

پاسخ:
زندگی غم انگیزه هوپ

سلام عزیزم

: یه خواهشی ازت داشتم اگه ممکنه این لینک منو با این عنوان:

خرید فالوور ارزان

و لینک:

https://followshe.ir/buy-follower/

توی قسمت پیوندها یا پیوندهای روزانه‌ت قرار بدی، خداوند خیر و برکت به زندگی ببارونه دمت گرم.

 

اگه اون زن از خودش درآمد داشت شاید چنین کاری نمکرد

پاسخ:
با احتمال بسیار بالا هرگز به چنین آدمی فکر هم نمیکرد

منم همینطوریم مهربان یه تیتر ساده ساعت ها منو به فکر میبره

ولی نباید به این خاطر این چیزا غمگین شد بهرحال خدا وجود داره و بهشون رسیدگی میکنه

شاید اون بچه بعدا از خوشحالترین بچه های روی کره ی زمین باشه، کسی چه میدونه؟! شاید اصلا وقتی پیرمرده مُرد گذاشتنش بهزیستی یه خانواده ی خوب ببرن بزرگش کنن، همه ی درها که به روی آدم بسته نمیشه..! 

میخوای غصه ی چندنفر دیگه رو بخورری؟ 

مهربان نمیخوام فضولی کنم و فقط کنجکاویه، با این روحیت چطور پزشکی خوندی و چطوری دووم آوردی تو اتمسفر بیمارستان؟ 

اصلا کنکور که فقط توانایی عملی رو میسنجه، از کجا بفهمیم که آیا از نظر روانی کشش پزشک/ پرستار شدن رو داریم یا نه؟ 

اون متخصص چشم/بیهوشی/ روانپزشکی که خودکشی میکنه مگه چی دیده؟! 

پاسخ:
خیلی خوشبینانه فکر میکنی که انتظار داری بچه ای از این شرایط خوشبخت و خوشحال از آب در بیاد
نمیگم غیرممکنه ، اما احتمالش یک در هزار هم نیست
من از غم دیگران غمگین میشم اینا رو هم جمع میشن و خدا می‌دونه کی منفجر بشم

مهربان روزنامه و اخبار نخون

صبح ها هم برو کوهنوردی خیلی خوبه

کلاس زومبای مردها هم هست، فکر کنم یکم رقصیدن به روحیت کمک کنه

اگه روت نمیشه جلوی بقیه برقصی تنها تو اتاقت برقص

هر روز برای خودت یه چیز کوچولو خرید کن

یکم هم به فقیرا کمک کن( اصلا میتونی بری کمیته امداد سرپرستی مالی یه یتیم رو به عهده بگیری)

برو چند تا گل بخر بذار کنار پنجره ازشون مراقبت کن 

گربه یا سگ هم بخر ( خرگوش هم قشنگه) 

حالت خوب میشه

زندگی لازم نیست برای اینکه زیبا باشه کامل باشه که

فیلمای مثبت ببین 

اصلا همین امروز the sound of music رو ببین ( ریونین فرندز هم فکر کنم  اومده ببین)، برادران گریمزبی، دیکتاتور،  اکسیدان، در مدت معلوم، ورود آقایان ممنوع؛ اینارو ببین. میخندوننت

برو پارک با بچه ها فوتبال بازی کن (پسر دبیرستانیا روحیت رو عوض میکنن) 

چند تا دوست دختر داشته باش باهاشون برو گردش و سینما اگه هم گی ای چند تا دوست پسر داشته باش فرقی نمیکنه 

سنتوری پیانویی  چیزی بخر

تو لیاقت خوشحال بودن رو داری 

اینور و اونور هم نگو پزشکی، یه شغل الکی بگو که از بُت بودنت کم بشه ؛ خیلی چیزا عوض میشه تو زندگیت باور کن 

چند تا دوست از مشاغل غیربیمارستانی و این چرندیات هم پیدا کن 

مطمئنم تا چند ماه بعد از خوشحالی جفتک میندازی 

پاسخ:
اخبار و روزنامه رو زیاد جدی نمیگیرم
کوهنوردی ؟! کام عاااااان
رقص!؟
فرندز دوست ندارم
امکانات و شرایط رسیدگی به سگ و گربه ندارم
شغل م رو معمولا جایی رو نمیکنم حتی تو باشگاه که ثبت نام کردم گفتم معلمم ! خیلی دروغ نگفتم.هرچند مدت زیادی طول نکشید که چندتا از مریضام منو شناسایی کردن و لو رفتم

سلام مهربان 

اون قسمت کامنتم که گفتم چند تا دوست دختر/ پسر داشته باش رو پس می گیرم

به پریشانیت اضافه میشه اونطوری 

پاسخ:
🤦🏻‍♂️
۲۵ خرداد ۰۰ ، ۱۹:۵۸ معلوم الحال

:(

پاسخ:
☹️

اگه قرار باشه هر چیزی شما رو غمگین کنه زندگی خیلی براتون سخت میشه .. متاسفانه در جامعه سنتی که دختر تحت هر شرایطی باید ازدواج کنه از این دست مسائل داریم 

پاسخ:
درسته که خیلی سیب زمینی ام اما منم سنگ نیستم دیگه

تو عجیب نیستی

هر ادم نرمالی با این‌خبر ناراحت میشه

من‌از اونایی تعجب میکنم که اینو با شور شعف چاپ میکنن و به گوش هم‌میرسونن

اوناییم که شوخی میکنن‌ همیشه در صحنه حاضرن‌دیگه،با غم،شادی،برد،باخت،دین،ایران،امریکا:) و....شوخی‌ میکنن....گاها هم ب دلیل نیاز ب جلب توجه

خلاصه ک منم تو تیم تو ام

شاید این حرفی که میزنم زیاد جالب نباشه ولی من وقتی میبینم توی این شلوغیا دغدغه وچالشای که زندگی خواه ناخواه سرراه ادم میذاره هنوز ادمایی مثل شماهم هستن که نسبت به این خبراکه کمم نیستن بی تفاوت نیستن و ناراحت میشن به فکر فرو میرن خوشحال میشم هنوز جای امیدی هست...

مهربان

چون دلم میخواست حال همه رو خوب ببینم افتادم توی این مسیرو الان با خودم میگم من اینجا چه غلطی میکنم!  :/

غم تمومی نداره...

چرا؟! به کدوم امید این زندگیارو ادامه میدن؟ 

این توکل و توسل و تسلیمشون چقد کارساز بوده براشون... 

گاهی حسودی میکنم به اینکه اون پوچی که من حس میکنم رو تو نگاهشون ندارن... 

 

خیلی ناراحت کننده هست 

 

طفلی خانواده ی اولیه و ثانویه تون 

زندگی با آدمی با این روحیه خیلی سخته :))

#وی یک زخم خورده است (هم جواری با یه آدم خاله غصه خور :| )

پاسخ:
خود اون آدم هم عذاب میکشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">