یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۱۷ ب.ظ

مسکرات

الکل و هر چیزی که هشیاری رو مختل کنه 

من اونقدرا مذهبی نیستم

در جوانی به خاطر مذهب و الان به خاطر درکم از مضرات مصرفش سمت این ممنوع جات نمیرم

الکل مهار رو از رفتار ارادی برمیداره

یه چیزایی رو هویدا می‌کنه

چیزایی که مخفی کردی

حالا سوال من اینه تو اون شخصیتی هستی که نشون میدی یا هیولایی که در درونت سرکوب میکنی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۹
مهربان

نظرات (۸)

یه سری ماهی های بادکنکی هستن،اینا سمشون نوروتوکسین داره،تو دوز بالا باعث مرگ میشه،ولی تو دوز پایین خلسه ایجاد میکنه واسه بعضی حیوانات...دلفین ها اینا رو نمیخورن یا ازشون فرار نمیکنن،بلکه تا اندازه خاصی بهشون نزدیک میشد و میذارن سم وارد بدنشون بشه،تا دقیقا اون حالت خلسه براشون ایجاد بشه...تو بعضی از حیوانات هم اتانول میوه های رسیده باعث عملکرد بهترشون میشه...هر کسی یه ظرفیتی داره،تلرانس هم ایجاد میشه،اگر اندازه مصرف کنن تا به جای هیولا درون،به درجه‌ی خاصی از های خودشون برسن،اراده و کنترل هست هنوز،ممکنه رازیم فاش نشه…البته که به شرایط و فردش بستگی داره…
نمیدونم چقدر از نظر علمی درسته،ولی پیشنهاد میکنم another round رو اگر ندیدید،ببینید...

پاسخ:
این حالت خلسه رو من با منوکسید کربن بهش رسیدم
یه حس خیلییییی خوبی داره 
من ترجیح میدم کنترل اوضاع دستم باشه
برم سرچ کنم ببینم چیه

چه خوب که سمتش نمی رید من و همسرم هم اصلا اهل این جور داستانها نیستیم من حتی تا به حال قلیون دست نزدم

 

خودم چیز زیادی برای پنهان کردن ندارم ولی کاش می شد به یه عده الکل خوروند هیولای درونشون رو هویدا کرد ( استیکر خبیث ^__^ ) 

پاسخ:
من قلیون و سیگار تست کردم و دوست نداشتم
از قدیم گفتن مستی و راستی......... من با آسنترا میرم تو فاز:))) حالا نمیدونم هیولای درونمو فعال میکنه یا خاموشش میکنه؟

منم نسبت به هیچ نوع دراگ و ماده ی مخدر و ... تمایل خاصی نداشتم و با اینکه تو جمعای نسل ما نسبتا باب بود (مخصوصا زمان دانشگاه) امتحان نکردمشون. 

ولی راجع به الکل همیشه این کنجکاوی رو داشتم که بدونم خودِ بی پرده و بی سانسور و بی ملاحظم چطور میتونه باشه! مخصوصا که خودمو آدم خودداری می‌دونم و دوست دارم بدونم این خودداری رو رها کنم چجوری می‌شه. 

اما در مجموع باز میلم به امتحان نکردنش بیشتر از کنجکاویمه و نمیخوام امتحانش کنم. و ترجیحم اینه تحت تاثیر ماده ی بیرونی ای نباشم. 

 

به نظر من ما بیشتر کسی هستیم که تصمیم میگیریم باشیم. یعنی اون بخشی که ارادیه، نه اون شخصیت مست و چت.

من اونیم که قایم میکنم نه اونیکه جار میزنم!

زهراییکه نشون میدم زهراییه که بقیه خواستن ببینن...

میدونی

تا خودتو تو موقعیتایی نذاری که هیولات هویدا بشه که نمیتونی درست خودتو بشناسی!

اگه بعنوان یه چالش بهش نگاه کنی میتونه جالب باشه... 

قبلا با اینکه به اندازه خورد موافق بودم، هرچند هیچوقت هم تستس نکردم.

یکسال هم هست چندمقاله درست حسابی خوندم که چرا حتی یک دفعه الکل خوردن هم برای بدن ضرر داره، کلا منصرف شدم تست کنم.

نکته جالب مقاله این بود:چه مقدار الکل برای بدن مفیده؟صفردرصد.

الان خود کشورهای غربی که میشه گفت منبع الکل و سیگار هستند، تمام تلاششون میکنن تا مردم کشورشون سمت اینها نرن. آمار جالبی بود چندروز پیش خوندم که امریکا طی چندسال اخیر، تعداد سیگاریهاشو بشدت کم کرده.

داخل ایران ، الکل و سیگار هم نشون دهنده باکلاسی هست.

 

اطلاعات درباره حیوونها کامنت آتنه جالب بود.

 

چه خبرا

بنویس یکم.. منم خیلی وقته ننوشتم 

سلام

خیلی وقته چیزی ننوشتید، نمی خواین بنویسین دوباره؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">