یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۰۹:۳۶ ب.ظ

کجاست بارشی از ابر مهربان صدایت

 

اما امید چیز خطرناکیه

وقتی اسب رو شلاق میزنی تند تر راه میره ، ایا این شلاق به اسب کمک میکنه یا اخرین ذره های رمق رو از جونش بیرون میکشه؟

من با امیدوار بودن و روحیه دادن به خودم همین کار رو میکنم 

برای شغل سوم دارم دست و پا میزنم

جسمم دیگه نمیکشه

نگرانم 

یه سری رفیقا هستن که فقط تو سختیا و مشکلات یادت میوفتن

این وبلاگ حکم اون رفیقی رو داره که تو مشکلات میام سراغش

.

عنوان مطلب هوای زمزمه هایت از همایون شجریان که امشب چند بار گوش دادم و هر بار گمگین تر شدم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۲
مهربان

نظرات (۳)

۱۴ آبان ۰۰ ، ۲۳:۱۴ خودم بی خودش

این امید نیست دلداری دادن به خودمونه جهت خودآزاری هایی که داریم

 

 

اینقدر مبهم حرف نزن ما نیاز داریم بیشتر بنویسی نیاز داریم

 

 شغل سومت چیه

پاسخ:
مشابه همون قبلیا

دققیا وبلاگ منم اون رفیق آخریه که وقتی کم میارم میام سراغش 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">