یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

دوشنبه, ۶ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۰۵ ب.ظ

خودت نمیدونی همه بود و نبودمی

منفعت من در اینه تو باشی ولو فقط در ذهن من

ایا تو از اینکه ((همه بود و نبودمی )) سود میبری؟ بعید می‌دونم 

تو ممکنه با هر کسی خوش باشی و من از این خوش بودن تو راضی ام 

خوشحالم که قوی هستی 

از اینکه گلیم خودتو از آب می‌کشی 

از اینکه به من نیازی نداری 

از اینکه بود و نبود من مهم نیست

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۰۶
مهربان

نظرات (۱)

این مسئله شخصیه اما به عنوان شخصی که قبلا در موقعیت اون فرد بود برام سوال شده، افراد مشابه شما چرا بهش نمیگنن؟ شاید منتظره؟ شاید از نظاره گر بودن و سکوت شما دلخوره؟ شاید واقعیت چیز دیگه ای باشه. شاید اونم داره درد میکشه

پاسخ:
 چون با گفتن بهش چیزی بهتر نمیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">