یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

چهارشنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۰ ق.ظ

مرگ یک بار که نه ، هر روز

میگه بهش بگو ،فوق میگه نه ... نمیمیری که 

چیزی نمیگم فقط تو گوشه و کنار ذهنم میام ماجرا رو از دید اون میبینم 

اینکه شاید از یکی خوشش میومده و انتظار برای دریافت پیشنهاد پیرش کرده 

الانم میگه کاش این مقوله پیشنهاد دادن و ابراز علاقه کردن رو همه پسرا پیش بگیرن تا شاید اونم آرزو به دل از دنیا نره.

اگه بگه آره که آینده ی رابطه با تقریب بالایی به زیبایی قبل از شروعش نخواهد بود.

اگه بگه نه من تنها دارییم رو از دست میدم . امید تنها چیزیه که الان دارم

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۶
مهربان

نظرات (۹)

یادمه وبلاگ قبلیتون؛یکی دوسال پیش؛یکی اومد نوشت چرا اینقدر عاشق یک نفر موندی بهشم نمیگی؛میدونی چقدر ادم هستن که انتظار عشق رو میکشن و...اون موقع فکر میکردم چقدر حق گفته؛طفلی بودم؛کامنتای بیست خطه مینوشتم با موضوع تقریبا مشابه با گفته های مجهول پستتون؛الان این جدل بین شما و بقیه جالبه واسم؛قبلا فکر میکردم چقدر عجیب و غیر طبیعیه این نوشته ها؛الان صرفا حس احترام میگیرم از این پستاتون؛احترامی که نسبت به خودتون؛حستون؛خاطراتی که دارید؛اگه تهدیدای قسمت درمورد من وبلاگ رو بذاریم کنار و فرض کنیم داریم نوشته های یه عاشق سیزده ساله واقعی رو میخونیم؛واقعا لایق احترامه.

+سلام راستی؛خوش برگشتید

پاسخ:
سلام آتنه ی عزیز
همیشه این احتمال وجود داره که مطالب این وبلاگ مشتی ادعای فاقد اعتبار باشه که یه دختر ۱۵ ساله یا یه آقای سبیل کلفت شصت ساله نوشته باشه
خیلیا انتظار عشق رو میکشن و فارغ از اینکه لیاقتش رو دارن یا نه ، معنی عشق رو میدونن یا نه ، توقعات واقعی دارن یا نه ....باید منتظر شاهزاده ی خودشون باشن. خب من اون سوار بودم که رفتم و با خود او را نبردم
این رفتن باعث شد رقص کولی کنار آتش برام جاودانه بشه بدون اینکه تکراری ، ملال انگیز یا کم اهمیت بشه

اصلا نمیفهممت.......

اگه ترس از ابراز احساساتت داری باید هر لحظه منتظر باشی یکی دیگه عشقتو تصاحب کنه!!!

من افرادی رو دیدم که بار ها جواب منفی شنیدن ولی اونقد محکم پای احساسشون بودن که اخرش به عشقشون رسیدن.

پاسخ:
من مشکلی با تصاحب کردن معشوقم توسط دیگران ندارم
معشوق من کالایی نیست که مال کسی باشه
اون یه حس خوب توی قلب منه. جسمش هرجا و در آغوش هر کسی باشه از من چیزی کم نمیشه

بنظرم بلاتکلیفی از همه چیز بد تره،آدم حتی توی جهنمم یک چاره ای به حال خودش پیدا میکنه،بخصوص که دو نفر هم تو این موقعیت درگیرن،بعضی تصمیمها قلب آدم رو میشکنه اما روح ادم رو ازاد میکنه

پاسخ:
من بلاتکلیف نیستم ، اونم نیست
ما هر کدوم راه خودمون رو میریم 
اون موفق و خوشبخته. من چیز بیشتری نمیخام

معلومه که به زیبایی قبل از شروعش نیست

اصلا چی تو دنیا هست که واقعا همونطوری باشه که بنظر میاد... یا ثابت بمونه 

در مورد نه گفتنم 

شما تا آخر عمرتون میخواین همینطوری مجرد بمونین؟ یا تا آخر عمرتون میخوایین همینطوری فک کنین؟ یهو یه اتفاقی افتاد و نظرتون عوض شد چی

میدونین نه من شمارو میشناسم نه شما منو ولی تا حالا ندیدم کسی خودشو اینجوری شکنجه بده واس همین جلز و ولز میکنم 

پاسخ:
تا آخر عمر مجرد بمونم؟ مگه من گفتم مجردم؟
۰۶ شهریور ۰۱ ، ۰۸:۰۲ ربولی حسن کور

سلام

جوابتون به کامنت پ خیلی چیزها را برام روشن کرد.

از این به بعد بهتر درکتون میکنم.

پاسخ:
سلام دکتر
از اون دیدگاه هم میشه به ماجرا نگاه کرد 

بعنی از 3 سال پیش بود فک کنم ک اونور گه گاهی میخوندمت تو یکی و میخوای ک بهش نمیگی بعد تو حسرتشی

بگو تمومش کن خب

من هر بار کامنتت رو توی وبلاگ ربولی میبسنم ی سری میزنم ولی ی جوری هستی نمیدونم چرا 

پاسخ:
من خیلیا رو میخام 😉😉😉😉
مثلا چجوری ام؟!

ی چیزی الان !

یعنی اون موقع ک باید ولش کردی😐 الانم کس دیگه تو زندگیمه؟

اونم کسی تو زندگیشه؟

پاسخ:
کی توی زندگی کیه؟
نمیدونم تو زندگیش کسی هست یا نه ، اما امیدوارم خوشحال باشه

مهربان 

هر روز مجهول تر از دیروز :/

تو زندگی تو چی؟ کسی هست؟

پاسخ:
نه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">