یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

يكشنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۱، ۰۱:۴۸ ق.ظ

در حاشیه ی روز پزشک

تبریک و هدیه و کادوی دیگران رو استوری میکنیم که بگیم در کانون توجهیم

استوری تبریک رو ری‌استوری میکنن
ببینین ! ببینین !
منو دوست دارن !
من فراموش نشدم !
از روابطمون از اینکه دیگران رو آزار دادیم میایم تعریف میکنیم
آره فلانی بهم پیشنهاد داد و من رد کردم
شوهرم عاشق منه ، سگ درگاهمه ، بله دوست داری جلوت زانو بزنه و ازت تقاضای ازدواج کنه

اینکه روز عروسی مرکز توجه باشن ، ستاره ی مجلس باشن


پسری که میخاد بگه آره دخترا از سر و کول من بالا میرن اما من محلشون نمیذارم ، باشه باشه

خواستنی و دست نیافتنی هیتن
هربار فکر میکنم آدم مهمی شدم فیلم one day و روند داستان رو به خاطر میارم
درروی یه پاشنه نمیچرخه
چرخ بازیگر از این بازیچه ها بسیار دارد

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۰۶
مهربان

نظرات (۱)

مجرد نیستین؟ نه

مگه ممکنه کسی به دیگری عشق بورزه و مجرد باشه اصولا شما خیلی عمیق تر به سوالای ماها جواب میدین شایدم اینطوری نباشه 

میدونین راستش بی نهایت برام جالبین چون با بیشتر آدما فرق میکنین و کاوش شخصیت شما میتونه چیزای جدیدی هم به آدم یاد بده نمیدونم چجوری بگم که دقیقا منظورمو برسونه ولی تو شبکه های اجتماعی مثل اینستا یا جاهای دیگه نمیشه ٱدمی مثل شما پیدا کرد قطعا هست ولی این بعد از آدم تو زرق و برقای مصنوعی جایی مثل اینستا گم میشه 

لطفا همیشه بنویسید🙏

 

پاسخ:
قسمت درباره ی من که بالای وبلاگ هست رو بخونین
جواب خیلی سوالات رو میگیرین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">