یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

يكشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۰۶:۲۴ ق.ظ

کی می‌دونه ۱۹ شهریور چه روزیه

ساعت سه صبح بود . نشستم تو ماشین و گفتم آآآخ پیر شدیم ...هیچکی هم بهمون نگفت بابا 

صداشو بچه گونه کرد و گفت بابا بابا .لبخند زدم و با صدای کشداری گفتم جااااانم بابا 

خندید و گفت ماها یه مشت پیر سینگل توی خانه ی سالمندان میشیم 

گفتم بعیده من پیریم رو ببینم 

پوکرفیس شد گفت میخوای حرف بزنی ؟ درسته که من همیشه ناله م و دارم غر میزنم اما میتونم گوش کنم 

گفتم ولش کن . همونجوری که تا اینجاش گذشت بقیه ش هم میگذره

 

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۰۱/۰۶/۲۰
مهربان

نظرات (۳)

درباره ی منو خوندم بیشتر گیج شدم:)

روز انتخاب واحد من که نه انتخاب ساعتش دست ماست نه روزش 

پاسخ:
🙂🙂🙂

😂😂

روز جهانی جلوگیری از خودکشی؟

هزاربار بهش فک کردم ولی کو جرئت

پاسخ:
آره 
نمیدونم جرات یا حماقت یا شجاعت
۲۳ شهریور ۰۱ ، ۱۸:۲۶ ربولی حسن کور

سلام

عجب!

شما همین دو پست پیش درجواب یکی از دوستان ننوشتین مگه من مجردم؟

خب اگه مجرد نیستین که بقیه اش دیگه کاری نداره!

پاسخ:
سلام سلام
نه دیگه . از پاسخ دادن طفره رفتم. سوال رو با سوال جواب دادم تا از موضوع دور بشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">