یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

سه شنبه, ۵ مهر ۱۴۰۱، ۰۱:۵۱ ق.ظ

هیچکس حال من دیوانه را بهتر نکرد

گفت تو یه دوره ای خیلی خودتو محدود کردی الان فنرت در رفته و به نسبت خودت ترمز بریدی

اگه فلانی اینجوری دورت می‌چرخه فکر نکن که رابطه ی جدی نمیخاد ، جراتشو نداره . میدونه که اگه خواسته ش رو به زبون بیاره دو حالت داره یا چنان میزنی به برق که نمیشه با یه من عسل خوردت یا طرف رو میندازی دور و از خودت میرونی

تنها حالتی که می‌تونه بهت نزدیک باشه همینه اذیتش نکن

شما پسرا همینین یه نفر تو گذشته پس تون زده الان تا انتقامش رو از عالم و آفاق نگیرین ول کن نیستین

عقده داری؟

کمبود داری؟

خوشت میاد واست جلز و ولز کنن؟

دست بردار 

تو که آدم این کارا نیستی , نکن

تاوان میدیا

گفتم 

نصیحت گفتن آسان است سرگردان عاشق را

ولیکن با که می گویی که نتواند پذیرفتن ؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۰۵
مهربان

نظرات (۲)

سلام

وقتی کسی که انقد بهتون نزدیکه و شمارو میشناسه نمیتونه شمارو درک کنه پس احتمالا ما هم نمیتونیم بنظرتون اون شخص بیشتر شمارو میشناسه؟ یا مایی که اینجا نوشته هاتونو میخونیم؟

راستی اگه کسی که دوسش داریم ازدواج کنه، فکر کردن بهش دیگه ممنوعه؟ 

پاسخ:
سلام 
من به اون تا یه حدی اطلاعات دادم 
گذاشتم تا حدودی از گذشته و حالم بدونه
استوری های اینستام رو میبینه و می‌دونه که تو قلبم هم مثل قبرم جای یه نفره 
شماهایی هم که اینجا رو میخونین یه مقداری اطلاعات دارین که معلوم نیست چقدرش راسته و چقدرش دروغ !
حقیقت ماجرا چیه رو خودم هم نمیدونم اینا همشون تکه هایی از یه پازل هستن که یه نفر میخاد تو تاریکی مرتب کنه
.
در مورد قسمت دوم کامنت :
به فرض من معشوقی دارم که ازدواج می‌کنه میتونم استوری ها و پست های اینستاگرامش رو ببینم و خب ایرادی نداره مادامی که حد خودم رو بدونم و رفتارم باهاش مثل زن سرایدار ساختمون محل زندگیم باشه

اتفاقی اومدم وبلاگتون و بنظرم خییییییلی ناپخته هستین احتمالا باید زیر 25 سال باشین نمیدونمچرا هم صنفیایی شما دیر به بلوغ فکری میرسن یادمه من 18 سالگی اینجوری بودم و الان خودمو بابت اون احساسای اضافی که به خرج دادم سرزنش میکنم و قطعا شما هم همینطور خواهید بود 

 

 

پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">