یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

سه شنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۰۸:۱۸ ب.ظ

مگه میتونم تو رو با کسی عوض کنم

 

شما اگه بخواین به دیوار اتاقتون قاب عکس بزنین قبلش باید یه میخی پیچی که اتکا و محل وصل شدن قاب باشه بهش بزنین دیگه

اون میخ می‌تونه محبت یکی باشه که تو دل شما میشینه

اگه میخ رو در بیارین جاش همیشه رو دیوار دلتون میمونه ، نمیشه قایمش کرد

اگه واسه پوشوندنش یه میخ دیگه همونجا بزنین شاید موقتی وایسه اما سسته، با یه باد میوفته

وقتی دیوار دل من نرم بود مهر اون به دلم نشست و جزئی ازش شد

الان اون جزئی از من و یه جورایی مهمترین دارایی غیر منقول من حساب میشه

طبیعی نیست که ازش با سیم خاردار محافظت کنم؟

.

عنوان :قسمتی از آهنگ دیوونه محسن چاوشی 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۶
مهربان

نظرات (۹)

۲۶ مهر ۰۱ ، ۲۰:۲۰ عارفه صاد

اگه بخواد بره باید فقط بزاری بره.

نمیشه نگهش داری.

پاسخ:
از نظر فیزیکی و جسمی بله ولی مهرش رو که میتونم تو قلبم نگه دارم

چرا به نظر من طبیعیه.

ولی مانع این نیست که اجازه ندی اگه موقعیتی پیش اومد کس دیگه‌ای یه جای دیگه‌ی قلبت میخ دیگه‌ای فرو کنه... البته که به قول خودت شاید قلبت به نرمی سابق نباشه و راحت سوراخ نشه. ولی بتنی هم نیست.

 

به نظرم اون مهر رو میشه نگه داشت و بهش احترام گذاشت، 

ولی دل به رابطه‌ی دیگه‌ای بست و اون آدم سابق فقط برات همون مهر و یادی باشه از گذشته که تو دلته.

اما اگه نمی‌تونی بهش به عنوان یه یادبود از گذشته نگاه کنی و همچنان شدیدا درگیرت می کنه داستان جداست...

پاسخ:
قلب من واقعا بتونی نشده اما وقتی حس میکنم یکی میخاد قلقلکش بده ازش فاصله میگیرم
اون مهر قدیمی یه جایگاه ویژه تو قلبم داره مثل مهمترین گنجینه ی یه موزه جوری که بقیه به چشم نمیان

چرا به نظر من طبیعیه.

ولی مانع این نیست که اجازه ندی اگه موقعیتی پیش اومد کس دیگه‌ای یه جای دیگه‌ی قلبت میخ دیگه‌ای فرو کنه... البته که به قول خودت شاید قلبت به نرمی سابق نباشه و راحت سوراخ نشه. ولی بتنی هم نیست.

 

به نظرم اون مهر رو میشه نگه داشت و بهش احترام گذاشت، 

ولی دل به رابطه‌ی دیگه‌ای بست و اون آدم سابق فقط برات همون مهر و یادی باشه از گذشته که تو دلته.

اما اگه نمی‌تونی بهش به عنوان یه یادبود از گذشته نگاه کنی و همچنان شدیدا درگیرت می کنه داستان جداست...

این مثالارو از کجا میارین :(

پاسخ:
استفاده از مثال در آموزش به منظور نزدیک کردن مطلب به ذهنه
به نظرم مثال درستی زدم

نهههه منظورم این بود که مثال خییلیییی خوبی بود کاش منم میتونستم مثالای اینجوری بزنم چون بیشتر حرفامو آدما نمیفهمن یا یه جور دیگه برداشت میکنن

پاسخ:
سپاس فراوان بانو شایدم قربان

دو تا چیز اومد تو ذهنم 

یا فنی تون ضعیفه 

یا استفاده از تمثیل تون _با احترام و پوزش : مالاکیتی_

 

ولی در هر صورت منظور رو رسوند و این که عشق دوران اینجوری کلا یه مدل متفاوت هست و فراموش نشدنی :) 

پاسخ:
فنیم که تعریفی نداره (تلاش اینجانب در روز گذشته به جهت تعمیر فن سرویس بهداشتی با شکایت تولید صدای نا به جا، منجر به سوختن آن شد )ولی معلم خوبی هستم
عشق پیری رو تجربه نکردم ولی عشق بچگی داغش رو سر دلم گذاشت . آیکن قطره ی اشک و لبخند به لب

میشه یه داستان برام بنویسید

یه داستان 90 ثانیه ای از هر چی که تو زندگیتون بوده یا اصلا از هر چی که دوس دارید و فکر میکنید شنونده رو تحت تاثیر قرار میده

شما استعداد خوبی تو توصیف لحظات دارید

لازمش دارم 🤕

عوضش شما هم به جاش کاری لازم باشه بگید انجام میدم

پاسخ:
داستان خیالی هم قبوله؟ در چه زمینه ای؟

جونمیییی جون😍قبول کردین 

خب ببینید موضوعش آزاده حالا چند تا مثال از داستان بچه ها میگم براتون که ذهنتون اماده بشه

مثلا یکی از بچه ها از خودش گفت (که هیچ دکتری امیدی به زنده بودنش ندلشت و پدرومادرشم ناامید و نگران بودن و با وجود مخالفت پدربزرگ و مادربزرگش پدر و مادرش تصمیم میگیرن عملش کنن و الان داشت داستانشو برامون تعریف میکرد)

یا یکی از بچه ها از روزی میگفت که باید از خونوادش جدا میشد چون باید میرفت مدرسه شبانه روزی و تو روستاشون مدرسه نبود ولی همین یه ذره داستانو  نیم ساعتی داشت تعریف میکرد :/

همین دو تا رو یادمه 🙄 

من اصلااا بلد نیستم اینجوری وصف کنم اتفاقای زندگیمو 

حالا دیگه ریش و قیچی دست شما😁

با تشکر❤️

 

پاسخ:
خب من الان باید یه ماجرای چند دقیقه ای رو توی نیم ساعت شرح و بسط بدم ( بصورت موازی ) یا ماجرای مثلا یه روزه رو توی یه انشای بیست خطی؟ 🤔

 

نمیدونم هر کدوم که خودتون فک میکنین بهتره 

بهرحال واس ما محدودیتی تعریف نشده

ولی بازم اگه وقت ندارین اشکالی نداره ها 

در هر حال ممنونم🙏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">