یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

یک دانشجوی پزشکی

A doctor is a student till he dies

شنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۰۶:۱۹ ب.ظ

عمرو عاص پیش شما گاندیه

اونایی که فیلم 2013 snow piercer رو دیدن یه جایی از فیلم هست که کرک و پر و پشم و پیل واسشون نمیمونه .

خطر لو رفتن داستان فیلم در ادامه ی مطلب

وقتی میفهمن مغز متفکر شورش و کسی که باعث شده زنده بمونن ، همدست ظالم بزرگ و یجورایی نفر دوم سیستمه

وقتی میبینن طرف در ظاهر همه چیزش رو واسه دیگران داده ولی در اصل فقط بازیشون میداده

وقتی بیننده می‌فهمه بازوی اجرایی شورش اونقدر که به نظر میاد علیه السلام نیست و اونم گذشته ای در پشت پرده داره...

 

من یاد حوادث ۱۳ سال پیش میوفتم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۳۰
مهربان

نظرات (۳)

۰۲ آبان ۰۱ ، ۱۱:۱۴ ربولی حسن کور

سلام

این فیلمو ندیدم اما با جمله آخر این پستتون کاملا موافقم

توی سیاست هرکسی تاریخ مصرف خودشو داره

پاسخ:
سلام دکتر
آره و اونم مصرف شد ولی واسشون خیلی مفید بود

چند ماهی بود بهت سرنزده بودم و خوندمت..

اون پست ده سال ..14سال و...

 

چندروز پیش فکر میکردم که 11سال از روزی که برای اولین بار بصورت جدی و رسمی حس دوست داشتن و عشق رو داشتم گذشته و اگر دوباره ببینمش برخوردم چیه؟

و رسیدم به اینکه:

دیگه نمیخوامش...

 

بااینکه هنوز بعد از گذشت سالها خواب مامانش میبینم که از من حلالیت میخواد(دلیل جداییمون مامانش نبود و اتفاقا تصویر خوبی از مامانش توی ذهنمه و واقعا نمیدونم چرا مامانش مدتیه میاد برای وساطتت توی خواب من)

 

به این فکر میکردم که چه تصاویر و خاطره های گنگی ازش به یاد دارم..حتی یادم نمیاد که دقیقا چه حسی داشتم..ولی یادمه که اولین فرد جدی توی زندگی من بود..

 

نه ازش خبر دارم نه میدونم کجاست نه...

امیدوارم خوشبخت باشه.

 

و منی که همچنان در حال تکاملم تا خودمو بهتر بشناسم تا بتونم کسیو داشته باشم که مناسب خودم باشه...

پاسخ:
من هنوز نگرانشم ، از دور حواسم بهش هست . دلم میخواد بتونم واسش یه کاری بکنم اما فقط برای دل خودم اینا رو میخام
نه اینکه باهاش باشم
دلم میخواد خوشحال باشه
ازش یه کم خبر دارم می‌دونم کجاست اما چه میشه کرد

واقعا ما بازی خورده های بزرگی هستیم ...تو حصر وشاد راحت .نقش بعدی دادن ممه لو برد .اما حقه از پیش لو رفته بود،حناشون‌رنگ نداشت

پاسخ:
نقش ثبات دهنده رو داشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">